Известие

Collapse
No announcement yet.

Разглобяване на вх. колектори, и предположение за глъхненето...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разглобяване на вх. колектори, и предположение за глъхненето...

    ......днеска съм на вълна "Управление на входящите въздушни потоци, постъпващи в двулитров ТуинСпарк", и реших да задоволя едно мое отколешно любопитство за това какво има и как бачка входящия колектор......пък и бях решил че промяна на въздушния поток не ми е нужен за в бъдеще, затова трябваше да го отворя и да го изтърбуша отвътре......
    Че в тая връзка ми направи силно впечатление факта, че тоя колектор бидейки от 2 части, те се държат една за друга само с малки зъбчета, който влизат в другата част на колект, но въпреки че изглежда здраво, по моето скромно мнение има доста места откъдето с течение на времето може да започне пропуск на въздух, и да се почне една смяна на дебитомери, свещи, маркучи след деб, бубини, кабели и прочее.....на мястото където двете части контактуват има нещо като гумено уплътнение, но поне на 3 места беше огънато и безформено......съжалявам че снимките не представят това което може да се види отблизо и на живо, но с 2 думи на тоя колектор има поне метър и половина свързки на който може да се появи процеп и да смуче въздух.....мисля при сглобяването му да прекаля със някой термо силикон, щото не ми се берат ядове.....
    Скормния ми съвет е ако имате възможност, проверете въпросния колектор за пропуски, но свален при възможност......
    Ето малко снимков материал......
















    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    на 1.8 мотора същия ли е
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Comment


    • #3
      Ми не знам на 100%, но така или иначе тоя колектор е от 1.8......няма голяма логика да не е същия.....просто него хванах за ушите и почнах да разглобявам.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        а този клапан кога сработва заедно с вариатора ли
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #5
          Чувал съм,че вътре в колекторите имало някакви клапанчета(завихрачки),които завихрят горивната смес.Ма така като гледам маи няма такова нещо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
            а този клапан кога сработва заедно с вариатора ли
            Ми противоречиви са мненията, някой казват 2700, други 4000обм.....
            Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
            Чувал съм,че вътре в колекторите имало някакви клапанчета(завихрачки),които завихрят горивната смес.Ма така като гледам маи няма такова нещо
            Предполагам е имано впредвид тия 4 извити тръби, скъсяващи или удължаващи възд поток......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              досега не съм се замислял на работещ мотор дали не може да се види кога се премества тази клапа
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                досега не съм се замислял на работещ мотор дали не може да се види кога се премества тази клапа
                Забиваш един светодиод на кабелчетата на тоя селеноид, и гледаш при какви обороти светва......така направих със селеноида на вариатора.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение

                  Предполагам е имано впредвид тия 4 извити тръби, скъсяващи или удължаващи възд поток......
                  Вътре в самите тръби има ли подвижни пластмасови пластинки?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Забиваш един светодиод на кабелчетата на тоя селеноид, и гледаш при какви обороти светва......така направих със селеноида на вариатора.....
                    незнам защо но ми се струва така като гледам че управлението на този клапан не е електрическо а по скоро с някво налягане
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #11
                      Тая гад исках да я свалям тея дни да я разглобявам и аз. Не е истина какъв ядец е да се извади на монтиран мотор в коша. Няма бъркане.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                        незнам защо но ми се струва така като гледам че управлението на този клапан не е електрическо а по скоро с някво налягане
                        Има букса с 2 жици в селеноида, има и вакуумен маркуч, прави си изводите сам.....
                        Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
                        Вътре в самите тръби има ли подвижни пластмасови пластинки?
                        Няма.....
                        Но се оказва че има още един елемент който е разглобяем - на 5тата снимка от долу нагоре се вижда, леко е издуто, и също е захапано за основното тяло.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment

                        Working...
                        X